Eurocentrum Praha spolu s Ministerstvem pro místní rozvoj vás zvou na seminář

Elektronizace veřejných zakázek:

Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení všechny zadavatele, kteří budou po 18. říjnu 2018 zadávat veřejné zakázky podle zákona č. 134/2016 Sb.
Veškerá komunikace po 18. říjnu 2018 (dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek) mezi zadavatelem a dodavatelem v zadávacím řízení musí probíhat výhradně elektronicky. Tato povinnost zasahuje do všech fází zadávacího procesu.

Cílem školení je obeznámit účastníky s 3 základními aspekty elektronizace veřejných zakázek:

1)      Povinná elektronická komunikace v zadávacím řízení a využití e-nástrojů

2)      Elektronický nástroj a jeho využití

3)      Elektronizace a elektronické katalogy, otevírání e-nabídek, e-aukce, DNS

Účastníci seminářů budou také obeznámeni s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému.

VSTUP ZDARMA.

Na seminář se prosím registrujte předem, a to do 19. listopadu 2018 na emailu: annemarie.volinova@mmr.cz . Kapacita je omezena.

Pro další informace k semináři kontaktujte Mgr. Annemarii Volinovou  (mob. 730 163 079, annemarie.volinova@mmr.cz)

Rezervovat
Tyto stránky využívají v zájmu kvalitnějších služeb cookies.
Pročtěte podrobnosti jak přesně cookies využíváme.